درباره رویداد

برای تماشای همایش اینجا کلیک کنید

 
     درباره همایش بورس و سرمایه‌گذاری

 

    اولین و تخصصی‌ترین همایش در رابطه با موضوع "بورس و سرمایه‌گذاری" با رویکرد بازارهای سرمایه، مدیریت سرمایه، بررسی خدمات شرکت‌های سبدگردانی، خدمات کارگزاری‌های بورس، خدمات موسسات مشاوره سرمایه‌گذاری و مزایای جذب سرمایه از طریق فروش سهام برای شرکت‌های تولیدی و صنعتی در ایران.

 

  درباره مخاطبان همایش

  مخاطبان این همایش علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری، سرمایه‌داران، مدیران عامل، مدیران ارشد شرکت‌ها و سازمان‌ها، شرکت‌های کارگزاری، شرکت‌های فعال در حوزه بورس، بانک، سرمایه‌گذاری، بیمه، عاملین خرید و فروش از جمله صرافی‌ها، علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌هایی از جمله بازار بورس، بازار اوراق بهادار، بازار مسکن، بازار ارز، بازار سکه و طلا، بازار کالا و غیره است.

 

 

    درباره مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان

   با توجه به اعطای سهام عدالت به واجدین شرایط از سوی دولت، همچنین با توجه به سیزده و نیم میلیون مخاطب بورس که در دوماه اول سال جاری اقدام به دریافت کدبورس کردند و با توجه به حجم گردش مالی در سه ماه نخست سال 99 در بازار بورس؛ مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان تصمیم گرفت برای پاسخ به پرسش‌های مکرر علاقه‌مندان به موضوع بورس و سرمایه‌گذاری اولین و بزرگترین همایش تخصصی در زمینه بورس و سرمایه‌گذاری را به صورت آنلاین برگزار کند. این همایش اولین دوره از همایش‌های بورس و سرمایه‌گذاری است و مطابق با برنامه تدوین شده توسط شورای سیاست‌گذاری مرکز سمینارهای ماهان همایش‌های بعدی نیز در بازه‌های زمان‌بندی شده اطلاع رسانی خواهند شد.

    خلاصه همایش آنلاین رهبری بحران:

 

   آزمون ریسک پذیری مالی و سرمایه‌گذاری (MBBS)

  علاقه‌مندان به حضور در این همایش می‌توانند پیش از ثبت نام، در آزمون ریسک‌پذیری شرکت کنند. تجزیه و تحلیل و نتایج این آزمون می‌تواند به شما کمک کند شناخت بهتری نسبت به شخصیت خود و بازار سرمایه‌گذاری مناسب برای خودتان داشته باشید. برای ثبت نام در آزمون ریسک‌پذیری مالی و سرمایه‌گذاری بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

MBBS Test

ثـبـت نـام آزمون MBBS

 

برنامه اجرایی رویداد

 

همایش آنلاین "بورس و سرمایه‌گذاری" برای دریافت لینک همایش ثبت نام کنید.

زمان برگزاری همایش پنجشنبه نهم مرداد ماه

از ساعت 18:00 الی 22:00.

سخنرانان رویداد

دکتر محمدهادی بحرالعلوم
دکتر محمدهادی بحرالعلوم

تغییر الگوی اقتصاد کلان ایران

مهندس مهدی سوری
مهندس مهدی سوری

عوامل موثر در رشد سهام

مهندس محمدعلی کاویانی
مهندس محمدعلی کاویانی

چشم‌انداز بازار سرمایه، مسکن، طلا و ارز

آقای احسان رضوانی
آقای احسان رضوانی

چشم‌انداز بازار جهانی فلزات

حامیان رویداد

محل برگزاری رویداد

.

این همایش به صورت آنلاین برگزار می‌شود، لینک اختصاصی برای ثبت‌نام کنندگان ارسال می‌شود و با کلیک بر روی لینک دریافتی می‌توانند بر روی گوشی تلفن، تبلت، لپتاب، کامپیوتر و تلوزیون هوشمند که به اینترنت پر سرعت متصل باشد همایش را به صورت پخش زنده تماشا کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمائید:
02186046231
02186046237
02186046281